Workshops tijdens ‘De Nacht heeft 1000 ogen’

[:nl]Op 5 februari organiseren Theater Hofpoort en het Stedelijk Museum Coevorden ‘De nacht heeft 1000 ogen’.  De nacht neemt u mee in een duister avontuur gevuld met beeldende kunst, film, fotografie, muziek, dans en poëzie. Tijdens de nacht kunt u ook deelnemen aan diverse workshop. Om deel te nemen moet u vooraf inschrijven via info@museumcoevorden.nl. Deelname is beperkt dus wees er snel bij!

Nachtfotografie
Fotoclub ‘Goed Licht’ geeft een workshop Nachtfotografie. Samen met een lid van de fotoclub ga je de stad in om foto’s te maken. Tijdens het fotograferen leer je de fijne kneepjes van het fotograferen in het donker. Een eigen camera inclusief statief is voor deze workshop verplicht.

Burlesque
Wil je in contact komen met je vrouwelijkheid? Tijdens de workshop burlesque leer je de kunst van het verleiden. Je bepaalt zelf hoe ver je gaat…

Cocktail shaken
Virgin of met alcohol en in alle kleuren: er is voor iedereen een cocktail. Verbaas je vrienden tijdens het volgende feestje en leer shaken als een prof.

Insecten
Meer leren over duurzame voeding of gewoon eens een keer insecten proeven? Tijdens de proeverijen met insecten door Bugalicious  kun je genieten van diverse grote en kleine insecten.

Tijd en locatie
‘De nacht heeft 1000 ogen’ vindt plaats in [locatie] tussen 21.00 uur en 02.00 uur. Entree tot het festival is € 5,00  per persoon. Deelname aan de workshops is gratis wanneer men een entreebewijs heeft gekocht. Kijk voor meer informatie op www.museumcoevorden.nl en www.theaterhofpoort.nl.[:]