Stedelijk Museum Coevorden op de radio bij ZO34

Stedelijk Museum Coevorden en ZO34
Zojuist sprak onze medewerker Melissa tijdens het programma ‘Wie kent Wensing’ op ZO34 over het museum.
Aanleiding
Aanleiding van het gesprek op de radio was de heropening van o.a. theaters, bioscopen en musea. Tijd om polshoogte te nemen bij Stedelijk Museum Coevorden middels een gesprek op de radio. Daarin spraken ze over verschillende zaken zoals: wat is er te zien en te doen in het museum? Hoe was de afgelopen tijd voor het museum? Welke maatregelen hebben we genomen om het museumbezoek zo veilig mogelijk te maken? Staan er nog leuke activiteiten/evenementen op het programma?
Primeur
Angelo had de primeur: er komen zeker nog leuke dingen aan! Check hieronder de activiteitenflyer.
Volgende week meer informatie, stay tuned!
Fragment gemist?
Via ZO34.nl kun je het fragment terugluisteren: ‘Wie kent Wensing, zaterdag 21-11-2020’.