Stedelijk Museum Coevorden gesloten tot en met 19 januari 2021

Stedelijk Museum Coevorden gesloten tot en met 19 januari 2021. Activiteiten ‘Workshop: maak je eigen camera obscura’ en ‘Concert van Elke VierVeijzer’ geannuleerd.

‘’In lijn met het landelijk beleid met betrekking tot het coronavirus sluit Stedelijk Museum Coevorden haar deuren voor het publiek tot en met 19 januari 2021. Ook het Cultuurhistorisch paviljoen op de Weeshuisweide is in deze periode gesloten. Deze beslissing is genomen naar aanleiding van de nieuwe maatregelen van de Rijksoverheid en het RIVM omtrent het coronavirus’’. Aldus woordvoerder Melissa Luisman.

Alle activiteiten zoals o.a. lezingen en rondleidingen in deze periode gaan niet door. Zo ook de kinder-knutsel workshop ‘Maak je eigen camera obscura’ op woensdag 23 december en het optreden van zangeres Elke Viervezijer op vrijdagavond 15 januari. Er wordt gekeken of deze activiteiten kunnen worden verplaatst naar een nader te bepalen moment. Zodra hierover meer bekend is, communiceren we dit. Heeft u een ticket gereserveerd voor deze periode of heeft u zich opgegeven voor één van de komende activiteiten? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en houden u via de gangbare kanalen op de hoogte. Het museum is voorlopig alleen per email bereikbaar via: info@museumcoevorden.nl.

We verwelkomen u weer met veel plezier zodra de situatie het toelaat. In de tussentijd, blijf gezond en houd de moed erin!