Programma Cultureel Café 3 mei

Ook op 3 mei is er weer een Cultureel Café Coevorden. Dit keer vol muziek van Inge Tibben, Het Drents Jeugdorkest en plaatjes door onze eigen Leo Blokhuis. Daarnaast ook beeldende kunst en natuurlijk Herman Roozen.

Zoals altijd is het Cultureel Café Coevorden gratis te bezoeken. Koffie, thee, fris en wat lekkers zijn verkrijgbaar voor een kleine vergoeding.

14.00:                   Inge Tibben – Muziek / Zang

14.10:                   Herbert en Vincent – Vinyl

14.20:                   Dirigent Jeugdorkest met leerlingen

14.40:                   Inge Tibben – Muziek / Zang

14.50:                   Vera van Brakel – Kunstenaar/creatieve coaching

15.10:                   Pauze

15.20:                   Herbert en Vincent – Vinyl

15.30:                   Jeanette Croezen – Herdenkingsconcert Projectkoor Drenthe

15.40:                   Inge Tibben – Muziek / Zang

15.50:                   Herman Roozen – Column in beeld

16.00:                   Afsluiting

Beleef muziek, dans, theater, literatuur, historie, dicht, zang, beeldende kunst en nog veel meer tijdens het Cultureel Café Coevorden. Iedere eerste zondag van de maand in maart, april, mei, oktober, november en december van 14.00 tot 16.00 uur in het Arsenaal. Het Cultureel Café Coevorden, een initiatief van Theater Hofpoort, CQ, Bibliotheek Coevorden, ToReCo, Stadt en Heerlickheydt Covorden en het Stedelijk Museum Coevorden, biedt elke maand een gevarieerd cultureel programma. Naast de initiatiefnemers zijn ook alle andere culturele initiatieven uit de gemeente Coevorden welkom om een bijdrage te leveren aan het programma.