Het Stedelijk Museum Coevorden is op zoek naar een: Stagiair Assistent-Directeur/Conservator

Over de organisatie

Het Stedelijk Museum Coevorden is een echt belevingsmuseum, waar de bezoeker zelf op zoek kan naar de verhalen over de geschiedenis van de vestingstad. Het is ondergebracht in het historische Arsenaal, waarin naast het Stedelijk Museum ook het toeristisch informatiecentrum (ToReCo), de Openbare Bibliotheek en de Historische vereniging gehuisvest zijn. Het museum is in 2013 opnieuw geopend en richt zich op innovatieve ideeën en wil hiermee ook buiten haar eigen muren treden.

Omschrijving

De Stagiair Assistent-Directeur ondersteunt de Directeur/Conservator in de dagelijkse organisatie en bij externe projecten. Wij zoeken een stagiair die voor circa 15 uur per week (in overleg) beschikbaar.

Voor meer informatie lees hier de functieomschrijving.