Gratis naar het museum met je bieb-pas

Leden van bibliotheken in de gemeente Coevorden hebben op vertoon van hun bieb-pas gratis toegang tot Stedelijk Museum Coevorden.

Dat maakt het Stedelijk Museum Coevorden bekend. ‘’De leden van de bibliotheken hebben al een tijdje gratis toegang tot het museum, maar we merken dat veel mensen dit niet weten. Door dit extra onder de aandacht te brengen tijdens de vakantieperiode hopen we dat meer mensen het museum gaan bezoeken.’’ Aldus Melissa Luisman van Stedelijk Museum Coevorden over het aanbod.

Een bijzondere actie van Stedelijk Museum Coevorden, want de leden hebben permanent gratis toegang. ‘’Het is wel belangrijk dat je een bieb-pas kunt laten zien als je gebruik wilt maken van dit aanbod’’ licht Luisman toe.

Bibliotheek Coevorden is gevestigd in hetzelfde pand als Stedelijk Museum Coevorden (Arsenaal).