Elke Vierveijzer in De Fabriek

In de afgelopen tentoonstelling ‘Licht uit, spot aan’ in Stedelijk Museum Coevorden bracht Elke Vierveijzer een prachtige ode aan Coevorden. Samen met haar haar begeleider Michiel Wetzer brengt ze op 14 november opnieuw een bezoek aan Coevorden.
Deze middag is een toegift na de expositie en zal in het teken staan van odes aan het leven en de liefde; soms lief en klein, maar ook groots en meeslepend. De prachtige stem van Elke kan alles aan. De pers en diverse jury’s waren al lovend over haar programma’s ‘Om te janken zo mooi’ en ‘Lucht’, deze middag is echter eenmalig en uniek, los van welk programma dan ook. Een kaartje kost €12,50 en de prijs is inclusief een kopje koffie/thee voorafgaand aan de voorstelling. Wij vragen u om een coronacheck (QR-code). Reserveren is verplicht en kan via www.theaterhofpoort.nl.
De deuren zijn geopend vanaf 14.00 uur, om 15.00 uur start de voorstelling.
Foto van Elke Vierveijzer door Jaap Reedijk.