Bent u al vriend van het museum?

Het Stedelijk Museum Coevorden is erg blij met al haar vrienden. We leggen ze daarom graag in de watten: altijd gratis toegang samen met een introducé, uitnodigingen voor openingen, vriendenlezingen en een jaarlijkse vriendendag. Daarnaast steunt u als vriend het museum en draagt bij aan het beheer van de collectie en de organisatie van tijdelijke tentoonstellingen. Omdat we graag nieuwe vrienden verwelkomen is een vriendenpas deze zomer  extra voordelig! Als u zich via het  aanmeldformulier op de website inschrijft als vriend bent u voor slecht € 20 euro in plaats van de normale € 25 euro voor één jaar vriend voor het museum. U kunt het formulier hier vinden. We hopen u als nieuwe vriend te mogen verwelkomen!