Avond voor Vrienden Van en vrijwilligers

Op dinsdag 26 en woensdag 27 oktober hebben we de vrijwilligers en Vrienden van het museum in het zonnetje gezet. Tijdens de coronaperiode hebben zij het museum altijd gesteund. En daar zijn we maar wat blij mee! Daarom hebben we voor beide groepen een exclusieve lezing aangeboden:
– Een lezing door Henk Nijkeuter over ‘De Drie Podagristen’ voor de vrijwilligers van het museum.
– Een lezing door Sake Elzinga over ‘De zilvermijnen van Drenthe’ en zijn eigen werk voor de Vrienden van het Museum.

Dit alles natuurlijk onder genot van een hapje en een drankje, met koffie/thee vooraf én een rondleiding in het museum door museumdirecteur Rik Klaucke. We zijn trots op onze club vrijwilligers en Vrienden. Dank allemaal!

Ook vriend of vrijwilliger worden? Mail naar info@museumcoevorden.nl.
Vriend worden kost slechts €20 per jaar. Je bent dan voor 1 jaar Vriend van het Museum en kunt naar exclusieve lezingen en activiteiten. Daarnaast kun je (met één extra persoon) altijd gratis naar het museum. Vrijwilliger worden is gratis!

Deze avonden zijn mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van de Provincie Drenthe.