Advies: reserveer een kaartje voor je bezoek (VOL = VOL)

Als u er zeker van wilt zijn dat u ons museum kunt bezoeken, adviseren wij u om een kaartje te reserveren via onze website. Omdat wij een klein museum zijn, mogen we maar maximaal 15 bezoekers gelijktijdig ontvangen vanwege de RIVM maatregelen. Bezoekers die online een kaartje reserveren, hebben online al betaald en daarom hebben zij voorrang op de personen die ter plekke een kaartje aan de kassa kopen.

Vanwege de extra drukte rondom de vakantieperiode komt het regelmatig voor dat het maximum aantal personen is bereikt en dat we geen extra bezoekers meer naar binnen kunnen laten. Om teleurstelling te voorkomen vragen we u van te voren een kaartje te reserveren via onze website:

www.museumcoevorden.nl

Let op: in beide gevallen (online reserveren en aan de kassa) kunt u alleen met pin betalen.